• Enkronasmatchen

    Hej alla! Ikväll kl 19.00 är det dags för Valbo A-lags enkronasmatch! Det är en seriematch mot GGIK där inträdet är gratis och sponsorer går in med en viss summa pengar för varje besökare som kommer. Det kommer vara allt från öltält med trubadur till godisregn, hejarklack med trumslagare och olika tävlingar under matchen. Valbo vill gärna att så många av barnen och ungdomarna som möjligt kommer ner och stöttar A-laget under kvällen. Alla aktiva spelare skall använda gröna matchtröjor. Det kommer bli mycket folk och massa kul helt enkelt :) Min yngsta pojk skall spela en uppvisningsmatch i första periodpausen, så jag kommer att vara på plats i hallen från strax efter 18.00 ungefär. Välkomna ner och delta i ett roligt evenemang för både barnen och vuxna där vi tillsammans hejar fram A-laget till en derbyvinst! :) U-14 Team 13 15 dec 2023 0kommentarer
  • Hockeyöverdragisar

    Hejsan, är det någon som satt i omklädningsrum 4 som fick med sig Noah brallor efter träningen idag, som det står IJ på? Mvh Fredrik U-15 Team 12 14 dec 2023 0kommentarer
  • Godis till barnen och öltält till vuxna på fredag!

    På fredag kommer vår sponsor Sweetbank att bjuda alla barn och ungdomar som stöttar hemmalaget på godisregn! Det blir ett regn av godis på ståplatsläktaren där hela klacken är iförda matchtröjor, missa inte det! För de vuxna så erbjuder vi tillsammans med vår partner Karlssons restaurang på ett öltält. Det finns såklart dryck av alla slag och även gulaschsoppa för de som önskar äta något. Trubadur bjuder på sång under periodpauser och efter matchen. Varmt välkomna! A-lag Herrar 13 dec 2023 0kommentarer
  • Foton

    Hejsan, nu har foton kommit, vi börjar dela ut på torsdagens träning 14/12. Mvh Ledard och Bubbelgrupp (genom Fredrik G) U-15 Team 12 12 dec 2023 0kommentarer
  • Mellandagshockey

    Den 27/12 kommer vi att ha träning 12.30 – 13.30 samt spela en internmatch på helplan mellan 14.00 – 15.45. Därefter bjuder vi på pizza och läsk i teorirummet. Vi har även biljetter till Brynäs – Östersund på kvällen. Även föräldrar och syskon har chans att köpa biljetter. Anmäl intresse och antal biljetter senast 18/12 till markus.arnemark@cramo.com Biljetterna delas ut på det sista träningstillfället innan jul, d v s 21/12. Ps, vi har alltså inte Nicklas Bäckström Cup (siktar på den senare på säsongen) Mvh Ledare och Bubbelgrupp (genom Fredrik G) U-15 Team 12 12 dec 2023 4kommentarer
  • Visa fler nyheter