• Lite information inför 27/12

    Hejsan, här kommer lite information inför morgondagen. Vi skulle behöva 2 frivilla i sekretariatet och en i musiken till morgondagens internmatch (svara i denna tråd/nyhet) som börjar kl 14.00 och slutar 15:45. Vi äter Pizza vid kl 16 och håller inte på längre än till kl 17:00 (är nog klara lite tidigare). Kan vara bra att skicka med seplarna lite frukt eller något litet att äta efter träningen som slutar 13:30. Info Brynäsmatch: Markus har delat ut biljetter, spelare och föräldrar tar sig till arenan på egen hand. Vi träffas på läktaren och har ingen gemensam samling. Var och en har valfri klädsel. Om det är någon som vet med sig att man inte kommer att använda sina biljetter, hör av er till Markus A, det finns kölista. Mvh Ledare och Bubbelgrupp (genom Fredrik G) U-15 Team 12 26 dec 2023 7kommentarer
  • Info Brynäsmatch 27/12

    Hejsan, Imorgon delas biljetterna ut till Brynäs - Östersund 27/12. Anmälan är bindande. Swisha 100kr/biljett senast 26/12 till mig på 070-3289855. Biljetter som inte hämtas ut imorgon lämnas ut innan träningen på onsdag 27/12. Mvh Markus Arnemark (genom Fredrik G) U-15 Team 12 25 dec 2023 0kommentarer
  • GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

    Vi ledare och bubbelgrupp vill passa på att önska er alla en riktigt god jul och gott nytt år. Många ses redan på annandagen och internmatch. U-15 Team 12 22 dec 2023 1kommentar
  • God Jul!

    God Jul och Gott Nytt År!! Nu några dagar julledigt innan vi drar igång med träningarna igen 26/12. GOD JUL U20-Regional 22 dec 2023 1kommentar
  • Uppesittarlotter 23/12

    God morgon på er. Bra jobbat med lotterna!! Är det någon som skulle vilja ha flera lotter så hör av er till oss. Tar med ett gäng på sista träningen nu på fredag också. OBS!! Vi vill veta senast den 26 December hur många osålda lotter ni har kvar, även betalningen för de lotter ni sålt. Ej inrapporterade lotter beaktas som sålda. Detta för att vi ska kunna rapportera in osålda lotter till Folkspel. Vore olyckligt att vi får betala för osålda lotter. De lotter ni inte sålt tar vi emot på träningarna 3 och 5. Om någon inte är med på dessa träningar så återkom gärna så löser vi det. Vi är inte hemma över jul/nyår så lämna inte några i våran postlåda då risken är att de blir förstörda. Viktigt!! Vid betalning så uppges spelarens namn och förnamn på vårdnadshavare, om vi delat ut till två olika vårdnadshavare. Så slipper vi utföra detektivarbete. Bra jobbat med försäljningarna hitintills. Emmeli/Carl U-13 Team 14 21 dec 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter