• Gott Nytt År

    Vi ledare vill önska spelare och föräldrar ett Gott Nytt År. Tack för första delen av säsongen, nu laddar vi om för andra. Med vänlig hälsning, Ledarna Valbo HC U-9 Team 14 U-13 Team 14 31 dec 2022 1kommentar
  • Strul med anmälan i appen

    Hej Det verkar vara strul med anmälan till träningar efter nyår i appen (den stänger bara ner när man ska gå in på träningen). Jag tror det funkar att anmäla sig via hemsidan, så anmäl gärna där. Annars så är det träningar som vanligt framöver. Gott nytt år U-14 Team 13 31 dec 2022 0kommentarer
  • Lagfoto 22/23

    Lagfoto 22/23 A-lag Herrar 21 dec 2022 2kommentarer
  • Laget 22/23

    Lagfoto 22/23 U20-Regional 21 dec 2022 0kommentarer
  • Juluppehåll

    Skridskoskolan tar nu jullov och startar åter den 7/1. Jättekul att så många barn har hittat till skridskoskolan och det har varit så roligt att se lyckan i barnen när de får komma ut på isen och vilka stora framsteg som har gjorts! Även fast det inte är någon skridskoskola så finns det många möjligheter till skridskoåkning även på ledigheten och det är bra och roligt att hålla i det nu när det går så bra. Gå in på http://valbohcistider.se/ för att se när det är friåkning, det finns tider både MED puck och klubba och tider UTAN puck och klubba. För fler tider i andra hallar och information om naturisar finns information på Gävle kommuns hemsida. Vi som håller i skridskoskolan är en liten skara och skulle vilja bli fler, både på isen och vid sidan av. Du behöver inte kunna åka skridskor jättebra utan viktigast är att bemöta barnen med ett leende. Vill du endast hjälpa till vid sidan av isen är det också väldigt välkommet! Skriv en rad här på laget.se eller skicka ett mejl till skridskoskolan.valbohc@hotmail.com Nu vill vi ledare passa på att önska er alla en GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR så ses vi igen nästa år! Skridskoskolan 20 dec 2022 0kommentarer
  • Visa fler nyheter