• Vilken kämparglöd!

    Hej allihopa! Vilka grabbar vi har! Första träningen och årets första sammandrag är avslutar. Så bra gjort av alla. Spelar och ledare! Lika bra kämpat på plan som på sidan med all försäljning. Totalt har vi sålt för ca 47.000kr. Av dessa går ca 17.000kr direkt till laget. Vi kommer dock behöva ha en omgång med försäljning till. Frågan är bara av vad? Vi har får lite olika input men vad tror vi föräldrar är gångbart att sälja? Toapapper? Tvättmedel? Underkläder? Kakor? Godis? Hör jättegärna av er till mig eller Carl så vi vet vad vi ska ta hem. Tanken från vår sida är att påbörja försäljning under februari. Hoppas vi ses på träningarna framöver! Ta hand om er! U-13 Team 14 8 jan 2023 7kommentarer
  • Laguppställning Brynäs

    Hej Vi kör på följande laguppställning i morgon. Om vi kämpar lika hårt som de sista 2 matcherna på cupen i onsdags så kommer vi köra över Brynäs. Grabbarna och tjejerna gjorde en heroisk insats. Mvh Ledarna Mats Henriksson, Johan Lööke, Mattias Gävert Samuel Hennerfors Edvin Wallner Tim Lindström Svante Karlsson Emil Hyllengren MV Oliver Lööke Isak Lindblom Öberg Hugo Gäfvert Hedberg Hedda Bondesson Andreas Svärd, Martin Olsson Saebö Felix Hedberg Erik Wahlman Enmarker Tilde Persson Scott Skoglund Noel Svärd Alve Saebö Melker Westlin Oscar Broman Friberg Jakob Gilberg MV U-14 Team 13 6 jan 2023 0kommentarer
  • Info Knattefesten (Omklrum 4 ishockeyhallen)

    Hej Vi träffas 60 min innan matchstart i entrén/foajen. Vi har fått ett omklädningsrum nummer 4 i ishockeyhallen där vi kan ha våra grejor. Pga sjukdomar så kan vi behöva ordna om lite i laguppställningarna återkommer efter dagens träning kring detta. ALLA LEDARE OCH SPELARE GÅR VIA LÅNGSIDORNA IN I OMKLÄDNINGSRUMMEN OCH VIDARE TILL ISEN. Dörrarna till isen från foajen är stängda! OM MÅLSMAN BEHÖVER VARA MED FÖR ATT BARNEN SKA KUNNA LIRA HOCKEY (knyta skridskor ......) så går dom också genom OMKLÄDNINGSRUMMEN. ( Då får du ett speciellt armband som du visar upp ) Restaurangen serverar lunch 11.00-14.00 och betalning sker direkt genom kort ELLER köp lunchbiljetter i kundcentret med swish. Kostar 110kr/st. Parkering kostar 40,- / dag att och betalning genom swish. Du får en biljett som du lägger i bilen. Entré för besökare över 15 år genom swish. Det kostar 50kr för 1 dag och 80 kr för 2 dagar. Kiosk och grill är öppen på båda sidorna och där tar vi kort eller swish. Ingen kontanthantering under Knattefesten. Mvh Ledarna U-14 Team 13 3 jan 2023 0kommentarer
  • Träning 7/1 och match 8/1

    Hej och god fortsättning! Vi kör träning som vanligt 7/1 och match mot IK Huge på Kastvallen den 8/1. Viktigt, Kom ihåg att trycka kommer eller kommer inte på båda aktiviteterna. U-12 Team 15 3 jan 2023 0kommentarer
  • Ingen skridskoskola 7/1

    Pga matcher och ledarbrist blir det tyvärr ingen skridskoskola på lördag! Däremot har vi på SÖNDAG (8/1) fått tid för friåkning mellan kl 13.40-14.30 som endast är för skridskoskolans deltagare. Det kommer inte finnas några ledare tillgängliga men passa gärna på att komma och åka tillsammans ändå. 14/1 kör vi igång som vanligt, kallelse till det tillfället kommer i början på nästa vecka. Vi ses då!! /Ledarna Skridskoskolan 2 jan 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter